Pentru orice probleme legate de accesoriile achiziționate de pe site-ul nostru, avem rugamintea să ne contactați la adresa de e-mail office@lovely4u.ro
Dacă produsele primite nu sunt pe placul dvs., ori doriți să le schimbați sau să le ajustați, vă rugăm să ne comunicați acest lucru la adresa de e-mail mai sus menționată.
Toate problemele vor fi soluționate în cel mai scurt timp:
- fie prin oferirea de informații suplimentare;
- fie prin acceptarea accesoriilor pentru diverse modificări și ajustări sau pentru repararea lor;
- ori pentru schimbarea acestora cu altele disponibile în stoc;
- ori pentru returnarea produselor.
Cristalele sau perlele cu defecțiuni, care pot fi ciobite, zgâriate sau sparte datorită TRANSPORTULUI se schimbă contra cost (fără manoperă sau alte costuri suplimentare).
INFORMATII pentru RETUR PRODUSE LOVELY 4 U
Produsele comandate care sunt pe stoc pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără obligația invocării vreunui motiv, însă acestea trebuie să fie :
- în aceeași stare în care au fost recepționate, fără etichete taiate sau rupte, fara urme de uzură/purtare, zgârieturi, lovituri, urme de produse de machiaj sau de orice alt fel, împreună cu toate elementele de împachetare
primite odată cu coletul, trimise într-o singură expediere.
Tot procesul de retur trebuie sa se incadreze in cele 14 zile calendaristice , de când coletul a fost livrat de curier la adresă (tur) și inclusiv tot procesul returului - a coletului sa ajungă inapoi la noi.
Accesoriile se ambalează astfel încât să nu se poată deteriora pe perioada transportului, si sa fie protezata cutia in care au foste expediate.
Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului pentru retur.
IMPORTANT - TAXELE DE TRANSPORT (tur - retur) NU SE RETURNEAZA .
Este necesar să ne comunicați intenția de returnare prin e-mail (office@lovely4u.ro), în termenul menționat, astfel incat tot procesul de retur sa se incadreze in cele 14 zile . Pe e-mail primiti procedura de retur.
Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate în întregime de către client. Nu primim colete a căror plată de transport nu a fost efectuată de către expeditor și nici colete cu ramburs.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la confirmarea returului, numai după verificarea atentă a produselor returnate, prin transfer bancar.
într-un cont bancar specificat de client. Se va returna doar contravaloarea produselor, NU și taxa de livrare initiala .
TAXELE DE TRANSPORT NU SE RETURNEAZA .
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată exclusiv prin transfer bancar, în contul IBAN indicat de client, în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la data recepționării și verificării integrității produselor returnate.
Pentru a putea efectua rambursarea, clientul are obligația de a transmite în scris, pe adresa de e-mail: office@lovely4u.ro, numele titularului de cont și datele complete ale contului bancar (IBAN). Rambursările nu se efectuează în numerar sau prin alte metode decât transferul bancar.
Ne rezervăm dreptul de a amâna rambursarea sumei pentru produsele returnate până la primirea datelor bancare complete transmise în scris, pe adresa de e-mail office@lovely4u.ro .
Verificarea produselor returnate
Toate produsele returnate trec printr-un proces riguros de verificare pentru a ne asigura că acestea respectă condițiile de retur menționate. Procesul de verificare se filmeaza - se realizează în fața camerelor de supraveghere, pentru a exista o transparență maximă în analiza cererii tale de returnare. Astfel, ne asigurăm că fiecare solicitare este tratată cu seriozitate, corectitudine și respect reciproc.
In cazul in care ati beneficiat de transport GRATUIT pentru ca ati avut o comanda mai mare de 600 lei sau a fost dintr-o oferta/campanie cu transport GRATUIT in momentul achizitionorii, iar ulterior returului, se vor retrage din suma de rambursat(a produselor returnate) - taxele de transport de tur- suma de 27 lei (taxe de transport pe care le-am suportat noi cand a fost trimis initial coletul catre dumneavostra). Am înțeles dorința ta de a returna comanda, și desigur, ne dorim să găsim împreună cea mai echitabilă soluție. De aceea te informăm cu drag că, întrucât livrarea inițială a fost oferită gratuit (– un cadou din partea noastră pentru fiecare comanda plasată – ) dar în cazul returului, acest beneficiu se anulează.
Concret daca ai beneficiat de transport GRATUIT asta inseamna :
Transportul tur (către tine) a fost achitat de noi în valoare de 27 lei, ca un cadou - un gest de recunoștință.
- Dacă alegi să returnezi produsele, "refuzi implicit și acest cadou", motiv pentru care suma de 27 lei va fi reținută din valoarea rambursată.
De asemenea, transportul returului , conform politicii noastre de retur este suportat de către client .
Dacă alegi să păstrezi produsele, livrarea (tur) rămâne gratuită, așa cum a fost oferită inițial.
Decizia de retur apartine in totalitate clientului.
Deci, in cazul returnării produselor, dacă în momentul comenzii s-a oferit transport gratuit, returul anulează condițiile care au permis acest beneficiu, costul real al livrării – 27 Lei – va fi reținut din suma ce urmează a fi rambursată.
Avem și alte cheltuieli suplimentare pe care le suportăm noi pentru fiecare retur ( comisioane/taxe bancare pentru procesarea tranzacției, costuri contabilitate, consumabile, costuri personal, etc )
In cazul in care nu ai beneficiat de transport gratuit vei primit inapoi doar contravaloarea produselor returnate.
Daca doriti sa schimbati comenda initiala cu alte produse , taxele de transport pentru colet la schimb sunt de 50 Lei si sunt suportate de catre client.
ATENȚIE!!!
TOATE PRODUSELE CARE AU FOST REALIZATE PE COMANDĂ ȘI PERSONALIZATE DUPA PREFERINȚELE CLIENTULUI NU SE RETURNEAZĂ!
Important
S.C. LIGHT ART BIZ S.R.L. isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.
Mulțumim pentru înțelegere!