Pentru orice probleme legate de accesoriile achiziționate de pe site-ul nostru, avem rugamintea să ne contactați la adresa de e-mail office@lovely4u.ro
Dacă produsele primite nu sunt pe placul dvs., ori doriți să le schimbați sau să le ajustați, vă rugăm să ne comunicați acest lucru la adresa de e-mail mai sus menționată.
Toate problemele vor fi soluționate în cel mai scurt timp:
- fie prin oferirea de informații suplimentare;
- fie prin acceptarea accesoriilor pentru diverse modificări și ajustări sau pentru repararea lor;
- ori pentru schimbarea acestora cu altele disponibile în stoc;
- ori pentru returnarea produselor.
Cristalele sau perlele cu defecțiuni, care pot fi ciobite, zgâriate sau sparte datorită TRANSPORTULUI se schimbă contra cost (fără manoperă sau alte costuri suplimentare).
Produsele comandate care sunt pe stoc pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului, fără penalități și fără obligația invocării vreunui motiv, însă acestea trebuie să fie
în aceeași stare în care au fost recepționate, fără etichete taiate sau rupte, fara urme de uzură/purtare, zgârieturi, lovituri, urme de produse de machiaj sau de orice alt fel, împreună cu toate elementele de împachetare
primite odată cu coletul, trimise într-o singură expediere.
Accesoriile se ambalează astfel încât să nu se poată deteriora pe perioada transportului, si sa fie protezata cutia in care au foste expediate.
Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului pentru retur.
Este necesar să ne comunicați intenția de returnare prin e-mail (office@lovely4u.ro), în termenul menționat.
Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate în întregime de către client. Nu primim colete a căror plată de transport nu a fost efectuată de către expeditor și nici colete cu ramburs.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de cel mult 15 zile lucrătoare de la confirmarea returului, numai după verificarea atentă a produselor returnate, prin transfer bancar,
într-un cont bancar specificat de client. Se va returna doar contravaloarea produselor, NU și taxa de livrare.
Daca doriti sa schimbati comenda initiala cu alte produse , taxele de transport pentru colet la schimb sunt de 50 Lei si sunt suportate de catre client.
ATENȚIE!!!
TOATE PRODUSELE CARE AU FOST REALIZATE PE COMANDĂ ȘI PERSONALIZATE DUPA PREFERINȚELE CLIENTULUI NU SE RETURNEAZĂ!